Opis:
Masz materiały, a nie wiesz, jak je przekazać odbiorcom?
Chciałbyś zaplanować wielokierunkową kampanię, a nie masz doświadczenia?
Planujesz wprowadzić zbiórkę dodatkowej frakcji lub inne, trudne działanie, tj. podwyżkę opłaty za wodę czy odpady, zmiany w systemie, poinformować o dłużej trwających remontach?
Chcesz otworzyć PSZOK lub punkt napraw i ponownego użycia, salkę edukacyjną dla mieszkańców – tylko jak to zakomunikować społeczeństwu?
Masz określony budżet, bez pomysłu na jego efektywne wydatkowanie?
Prowadzisz działania, ale nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów?
W tym pomoże strategia komunikacji z mieszkańcami dla firm/gmin/związków międzygminnych.
Dobrze trafiłeś! Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie planowania efektywnych działań, które będą odpowiednie dla poszczególnych grup odbiorców. Analizujemy i modyfikujemy obecne strategie i rekomendujemy zmiany działań.
Potrafimy zaplanować działania oparte zarówno na małych, jak i dużych budżetach, np. związanych z promocją unijnych projektów.
Zaplanujemy działania krótkoterminowe, ale też rozpisane na rok czy kilka lat.
Mamy bowiem doświadczenie nie tylko w budowaniu strategii, ale także w jej wprowadzaniu – w małych gminach i aglomeracjach miejskich czy związkach gmin.